بيانيه مايلي‌کهن درباره فوتبال لرستان 

 

بيانيه مايلي‌کهن درباره فوتبال لرستان سرمربي سابق تيم گهر دورود مبلغ دريافتي از اين باشگاه را براي تکميل ورزشگاه «جهان پهلوان تختي» اين شهر به معتمدين اين شهر واگذار کرد.

محمد مايلي کهن در بيانيه‌اي کهخطاب به مردم لرستان نوشته از آنها به خاطر حمايت‌هايشان و تلاش شان براي تغيير فرهنگ فوتبال در ايران تشکر کرده است. به گزارش ايسنا،در اين بيانيه آمده است: "به نام خداوند بخشنده مهربان" هموطنان نجيب، دل پاک، دلاور و دوست داشتني لرستان (به ويژه شهرستان دورود) با اهداي سلام، انگار همين ديروز بودکه اين افتخار نصيبم شد که به عنوان عضوي کوچک از ايراني بزرگو دوست داشتني در خدمت شما دوستان عزيز باشم. روزي که با استقبال صميمانه و پرشور و نشاط شما همراه بود و کيلومترها دورتر به استقبالمان آمده بوديد. حال آن که به دليل عدم لياقت و شايستگي‌ام ادامه کار مقدور نيست، بدين وسيله به عنوان عضوي کوچک از ايراني بزرگ و هميشه سرافراز از يکايک شما عذرخواهي مي‌کنم .

بديهي است که در عرصه فني تنها به دليل عدم دانش فني حقير اين من بودم که شکست خوردم نه شما چرا کهبرنده واقعي شما مردم عزيز، نجيب و دوست داشتني بوديد که فرهنگ جديدي را به ورزش کشور و به ويژه به رشته زيباي فوتبال القا کرديد و آن هم اين که مي‌توان بازنده بود، اما سرافراز و سربلند بود. مي‌توان بازنده بود، اما براي توجيه آن زمين و زمان را به هم ندوخت. مي‌توان بازنده بود، اما تيم حريف را محترم شمرد و تشويق کرد. مي‌توان بازنده بود، اما داوران، اين انسان‌هاي شريفو نجيب را مورد بي‌مهري قرار نداد.

مي‌توان بازنده بود ... اما مهربان، دل پاک و نجيب بود و اينرا شما سلحشوران لر به معناي واقعي به منصه ظهور رسانديد. اينک که به دليل عدم لياقت قادر به ادامه همکاري نبوده و نيستم، شک ندارم که در آينده و خصوصا در بازي‌هاي آينده، بيش از گذشته فرهنگ والاي خود را به نمايش گذاشته تا شايد اين فرهنگ مترقي به کل جامعه فوتبال و ورزشگاه‌هاي کشور تسري پيدا کند تا رشته جذاب و مهيج فوتبال به نظر حقير در دنياي امروز نمي‌توان بدان به منزله يک رشته ورزشي و يا يک بازي نگريسته شود، از وضعيت فعلي خودبا اين همه استعداد و شيفته خارج گشته تا شايد در رشد فرهنگي آنبه رشد فني آن هم مانند ساير کشورهاي مترقي در اين رشته زيبا رسيده و همه از آن لذت ببريم.

در اين مدت کوتاهي که افتخار همکاري نصيب اين فرزند کوچکتان شده بود، 130 ميليون تومان مبلغ پرداختي از سوي مستاجر باشگاه (جناب آقاي حاج حسين هدايتي) به اين جانب بود که در نظر داشتم خدمتشان مسترد کنم، اما با رخصت از ايشان اين وجه را در اختيارمعتمدين محلي قرار خواهم داد تا صرف تکميل ورزشگاه زيباي جهانپهلوان آقا تختي دورود گردد.

اميدوارم ساير عزيزان و خيرين داخلي و خارج از کشور در اين امر مهم کمک کرده (چرا که مبلغ فوق براي تکميل استاديوم کافي نيست)تا شاهد تکميل هر چه سريع‌تر ورزشگاه زيبا در کنار دل‌هاي مهربان دورودي‌ها باشيم. يقينا با اهتمامي که به وجود مي‌آيد در کنار ورزشگاه زيبا و مناسب و بودن استعدادهاي فراواني که در اين مرز وبوم عزيزتر از جانم وجود دارد و از طرفي ايجاد ساختار مناسب باشگاه براي تيم محبوب گهر هر چه سريع‌تر شاهد بازگشت تيم بهليگ برتر بوده تا در کنار داشتن فرهنگي غني از نظر فني حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد، چرا که فرهنگ بالا در کنار توان فني مناسب معناي بيشتري خواهد داشت.

در خاتمه بدون اين که بخواهم نامي از کسي برده باشم، از همه کساني که در اين مدت به اين بنده ناچيز کمک کرده‌اند قدرداني مي‌کنم و دست تک تکآنها را مي‌بوسم و آرزوي سلامتي وموفقيت براي همه اقوام و مردم سرافراز ايران به ويژه هموطنان نجيب، دوست داشتني، دل پاک و سلحشور لرستان دارم. درود بر دورود برادر کوچک شما محمد مايلي‌کهن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: